Bestellings-annuleringAlle bestellingen kunnen worden geannuleerd totdat ze worden verzonden. Als uw bestelling is betaald en u deze wilt wijzigen of annuleren, dient u binnen 12 uur contact met ons op te nemen. Als het verpakkings- en verzendproces eenmaal is gestart, kan dit niet meer worden geannuleerd.
Terugbetalingen
Uw tevredenheid is onze #1 prioriteit. Daarom kunt u een terugbetaling of terugzending aanvragen voor bestelde producten als:
- U ontvangt ze niet binnen de gegarandeerde tijd (45 dagen exclusief 2-5 dagen verwerking)
- U ontvangt het verkeerde artikel
- U wilt het product dat u heeft ontvangen niet meer hebben (maar u moet het artikel op uw kosten retourneren en het artikel moet ongebruikt zijn)
We geven geen restitutie als:
- Je bestelling komt niet aan vanwege factoren die je zelf in de hand hebt (bijvoorbeeld het opgeven van een verkeerd verzendadres)
- Uw bestelling komt niet aan vanwege uitzonderlijke omstandigheden buiten onze controle (bijv. niet ingeklaard door de douane, vertraagd door een natuurramp).
Let op: U kunt restitutieverzoeken indienen binnen 15 dagen nadat de gegarandeerde leveringstermijn (45 dagen) is verstreken. Dat kan door een bericht te sturen via het contactformulier.